Broker's Time Broker's Time

Σκοπός

Καταστατικός Σκοπός

Η με κάθε πρόσφορο μέσο κατοχύρωση και προβολή του ιδιαιτέρου επαγγέλματος του Μεσίτη Ασφαλίσεων, δηλαδή εκείνου του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, ο οποίος χωρίς να έχει δέσμευση έναντι ασφαλιστικής επιχείρησης και μετά από εντολή του ασφαλισμένου, φέρει τα δύο μέρη σε επαφή και αναλαμβάνει τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες για την ολοκλήρωση της ασφαλιστικής σύμβασης, πάντα ως εκπρόσωπος και προασπιστής των καλώς εννοούμενων συμφερόντων του ασφαλισμένου.

Κατεβάστε το πλήρες καταστατικό μας

Βασικοί Στόχοι

  • Η περαιτέρω βελτίωση της φήμης και τελική καταξίωση του επαγγέλματος του Μεσίτη Ασφαλίσεων στην Ελληνική αγορά.
  • Η συμβολή στην εξύψωση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα επιχειρηματία και καταναλωτή γενικότερα.
  • Η συμμετοχή στην προσπάθεια ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
  • Η προστασία και προώθηση επαγγελματικών συμφερόντων των μελών του.

Γενική Στρατηγική

Ο Σ.Ε.Μ.Α. προβάλει το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων δια λογαριασμό των μελών του, τα οποία προτρέπει προς την υιοθέτηση στρατηγικής διαφοροποίησης έναντι των αθέμιτων πρακτικών του ανταγωνισμού, με διαρκή προσανατολισμό προς την άρτια οργάνωση τους και την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών, τόσο στους πελάτες τους όσο και στους συνεργάτες τους ασφαλιστικούς συμβούλους και πράκτορες.

Κώδικας Επαγγελματικής Δεοντολογίας

O Μεσίτης Ασφαλίσεων πρέπει να εξασφαλίζει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους, τους συναδέλφους του, τους ασφαλιστές και στην κοινωνία γενικότερα.

Ειδικώς προς τους ασφαλισμένους, ο Μεσίτης Ασφαλίσεων πρέπει:

  • Να παρέχει στους πελάτες του ειλικρινή αντικειμενική συμβουλή, διευκρινίσεις πάνω στα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις και το κόστος της ασφάλισης, το οποίο κατά την κρίση του θεωρεί εύλογο για τους κινδύνους που επιζητούν να καλύψουν.
  • Να παρέχει συμβουλές ή πληροφορίες μόνο επί θεμάτων στα οποία είναι τεχνικώς καταρτισμένος.
  • Σε περίπτωση απαιτήσεως ζημίας να επιδιώκει να εξασφαλίσει την εύλογη και εμπρόθεσμη διευθέτηση της αποζημιώσεως.
  • Να τοποθετεί πάντα τα νόμιμα συμφέροντα του πελάτη και την εμπιστοσύνη την οποία τρέφει ο πελάτης προς το πρόσωπο του, προ οποιοιδήποτε δικού του οφέλους.

Προς τους συναδέλφους του, ένας Μεσίτης Ασφαλίσεων πρέπει:

  • Να εξασκεί τις επαγγελματικές του δραστηριότητες με ευυπόληπτο τρόπο και σύμφωνα με παραδεκτές μεθόδους υγιούς ανταγωνισμού.
  • Όταν διαφημίζει ή παρέχει τις υπηρεσίες του, να σέβεται την αξιοπιστία του επαγγέλματος και να μην κάνει παραπλανητικές ή μη απαραίτητες δηλώσεις, όσον αφορά την επαγγελματική του κατάρτιση ή την έκταση και φύση των εργασιών του.
  • Να συνεργάζεται με τον Επαγγελματικό του Σύνδεσμό με σκοπό την προστασία του επαγγέλματος.
  • Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ συναδέλφων, να επιζητεί τη διαμεσολάβηση ή τη συμβουλή, μέσω των επαγγελματικών του σωματείων.

Προς τους Ασφαλιστές, ο Μεσίτης Ασφαλίσεων πρέπει να μη διαδίδει πληροφορίες στους πελάτες του οι οποίες περιέχουν ανακριβή ή μη επαρκώς εξακριβωμένα στοιχεία, όσον αφορά την υπόσταση ή τη συμπεριφορά των Ασφαλιστών.

Προς την κοινωνία εν γένει, ο Μεσίτης Ασφαλίσεων πρέπει να τηρεί μακράν της δημοσιότητας, τα στοιχεία τα οποία διαθέτει και να παρέχει αυστηρά σεβασμό στην επαγγελματική εχεμύθεια.

Είσοδος Μελών

Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης

Τα νέα του ΣΕΜΑ

Σεμινάρια επαναπιστοποίησης μελών του ΣΕΜΑ σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική

19 Δεκεμβρίου 2017 12:07

Ένας ακόμη κύκλος σεμιναρίων επαναπιστοποίησης μελών του ΣΕΜΑ, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος, αυτή τη φορά σε συνεργασία...

Περισσότερα »

Νέα δράση στήριξης του Παιδικού Χωριού SOS Βάρης από τον ΣΕΜΑ

01 Δεκεμβρίου 2017 10:14

Κοντά στα παιδιά που ζουν και μεγαλώνουν στο Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, βρέθηκε για μια ακόμη φορά ο ΣΕΜΑ, προσφέροντας...

Περισσότερα »

Τα νέα των μελών

Mega Brokers: Παρουσία στο Money Show και συζήτηση για την αντιμετώπιση των δύσκολων πελατών

10 Ιανουαρίου 2018 13:55

Αναδημοσίευση από www.insuranceworld.gr Ισορροπώντας τα επιχειρήματα ανάμεσα στη λογική και στο συναίσθημα...

Περισσότερα »

Globalnet: Λανσάρει ασφαλιστικό e-shop και προχωρά σε συνέργειες!

11 Δεκεμβρίου 2017 14:20

Την πρώτη B2B2C ηλεκτρονική πλατφόρμα της αγοράς δημιούργησε η μεσιτική ασφαλιστική...

Περισσότερα »

Τα media για τον ΣΕΜΑ

Ομάδα εργασίας του ΣΕΜΑ στις Βρυξέλλες για την IDD

19 Οκτωβρίου 2017 10:08

Αναδημοσίευση από www.insurancedaily.gr Σε ταξίδι αστραπή θα προβούν τα μέλη της ομάδας εργασίας του ΣΕΜΑ που...

Περισσότερα »

Οδηγία IDD: Σωστό το αίτημα του ΣΕΜΑ χρειάζεται οικονομική και πολιτική πανστρατιά

09 Οκτωβρίου 2017 07:24

Αναδημοσίευση από www.insuranceworld.gr του Νίκου Σακελλαρίου To  αίτημα του ΣΕΜΑ για αναβολή ...

Περισσότερα »

Κλαδικά Νέα

ΕΙΑΣ: Αναβάθμισε το Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών EDI 2018

09 Ιανουαρίου 2018 13:58

Το EIAS DIPLOMA in INSURANCE (EDI 2018), το Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών...

Περισσότερα »

Mαργαρίτα Αντωνάκη: Πρωτοποριακή υπηρεσία η πλατφόρμα των ασφαλιστών

09 Ιανουαρίου 2018 13:56

Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να επαληθεύουν την επαγγελματική επάρκεια και...

Περισσότερα »